Login Register
Frontpage Code library Pastebin

DrawingTo()

Author: Jare
Added: 20. joulukuuta 2015 kello 16.16
Edited: 20. joulukuuta 2015 kello 16.16
Category: Grafiikka

Description

Testaa, ollaanko piirtämässä funktiolle välitettyyn puskuriin. Eli jos haluat tietää, ollaanko piirtämässä näytölle, katso palauttaako DrawingTo(SCREEN()) true. Jos palauttaa false, ollaan piirtämässä johonkin kuvaan. Voit myös testata, ollaanko piirtämässä johonkin tiettyyn kuvaan: DrawingTo(Image(mun_kuva)). Funktio ei ota kantaa siihen, onko DrawToWorld päällä vai ei.

Code

Select all
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Function DrawingTo(buffer)
	white		= -1
	black		= -16777216
	old_pixel	= GetPixel(0,0, buffer)					//Used To Restore the pixel To a SCREEN Or Image buffer

	//Test #1
	PutPixel 0,0, white
	test = GetPixel(0,0,buffer) = white
	
	//Test #2 (To circumvent a possible False positive in the First test)
	PutPixel 0,0, black
	test = test + (GetPixel(0,0,buffer) = black)
	
	//Undo drawing the Dot
	PutPixel 0,0, old_pixel
	
	Return test = 2
	
EndFunction

Comments

No comments. You can be first!

Leave a comment

You must be logged in to comment.